Mijn alternatief voor de zee

Hehe,
De buienradar dompelde de kust in regen en ik dacht weemoedig aan de dappere clubleden die reeds hun wagen aan de kust dropten. Zij hadden de keuze niet meer!
Mijn pad ging naar het oosten want het kmi gaf daar droog weer!
Ik dacht dat de weermannen iets beter konden voorspellen. Ik vatte het ritje aan van Kontich naar Beringen: iets meer dan 60 km dijken dus veel liggen in tijdrithouding, alleen...
Vanaf Lier goot het water.
Pff al snel vulden mijn schoenen zich met hemelwater en was mijn outfit doorweekt;
Doch een magistrale mix van DJ Tiësto deed me vanaf de spoorwegbrug in een soort van zweem vliegen waardoor ik hield van de pijn, het nat van de schoenen als een coldpack onder mijn voetzolen lagen en ik de modder als huidzuiverend ging ervaren. In amper 2 uur stond ik in Beringen, moe én voldaan!